Saturday, March 14, 2009

Berjalan-jalan ke Zoo Negara



Assalamualaikum.. Dah pagi nie,tapi mata aku macam tak mengantuk lagilah pulak.. Aku tengok Qema dh lena dibuai mimpi(..haha,mimpi dipatuk ular ker).. Dah terlanjur tak tido nie,bolehlah aku kongsikan sikit pengalaman aku semasa berkunjung ke Zoo Negara. Hah,nasib baik dh tua-tua bangka nie dpt jugak aku pegi zoo.. mcm kesian pon ade pada diri sendiri,he2.. Ok tak pe. Kali nie,yg join pegi ke zoo tentulah member2 baik aku..bob,qema,peja dan afif.

Best jugak sebenarnyer dalam zoo nie.. Banyak jugaklah koleksi2 binatang yg jarang2 aku jumpe boleh ditemui didalam ni..(haha,dh name pon zoo).. Dah ade kat dalam zoo tu,banyaklah koleksi gambar yg sempat k'org rakamkan sebagai kenang-kenangan kelak.. Citer banyak pon x gune,ni aku tunjukkan beberapa koleksi gambar2 yg menarik..


No comments:

Post a Comment