Tuesday, September 15, 2009

4 hari lagi...

Salam, erm sebenarnya sekarang aku tengah nak siapkan asgmnt En. Zaini. Dah berapa hari asyik tertangguh jer. Idea tak der + keliru point yg nak di masukkan + jiwa kacau + malas + mood nak beraya,hehehe... Itu antara sebab2 kenapa asgmnt nie tak juga siap2.. Tp aku tekad, hr nie mesti siap juga, harap2lah.. Cz aku still ade 1 lg paperwork nk dibuat bfore aku balik raya nie.. InssyAllah semuanya berjalan lancar.oklah, tinggal 4 jer hari semua umat Islam akan meraikan Hari Raya Aidilfitri. sekarang pon aku dah benar2 terasa aura nak beraya..huhuhu.Jadi makin kuatlah reason y aku kene juga siapkan semua kerja bfore balik kampong hari Jumaat nie.. Macam biasalah, balik kampong kt SRI LEDANG.. itulah satu2nya kampong yang aku ada.. Syukur walaupun, semua adik beradik sudah semakin meningkat dewasa tapi atok masih sihat dan kuat. walaupun kadang2 sakit kakinya ada menyerang, tp Alhamdulilah taklah melarat hingga berhari2.. Ya Allah, aku harap kau panjangkanlah usia atok aku dah kekalkan dia dalam keadaan yang sihat walafiat, murahkan rezekinya serta gembirakan hatinya selalu.. Amin.Raya nanti pon banyak perkara2 yang best akan berlaku. 1st, ikin kawan baik aku sendiri akan bertunang pada raya ke-6 nanti. Wahhh, mesti ko membilang waktu jer sekarang erk?!!! Ape2 pon, aku happy sesangat sebab sekurang2nya antara kami bertiga, kau jadi pencetus yang akan melangkah ke gerbang perkahwinan. Second, satu2nya abang aku pon dah nak bertunang juga raya ke-7 nie.. Tak lama lagi keluarga kami akan mendapat ahli baru..Kiranya aku akan bakal mendapat kakak ipar barulah nie.. Tahniah ayob. Wow, nampaknya semua orang benar2 sudah meningkat dewasa.. Aku? huhuhu InssyAllah satu hari nanti k. Apa yang penting, aku ingin mengapai cita-cita aku dulu..Aku yakin, cinta yang aku cari sedang menunggu aku di luar sana.. mungkin satu hari nanti, aku bakal bertemu ADAM yang benar2 tercipta untukku... Oraitlah, time up.. back to my work. Selamat Hari Raya Aidilfitri pada semua, Maaf Zahir & Batin. semoga kita bertemu lagi... babai

No comments:

Post a Comment