Thursday, September 3, 2009

Demam ker?!!

Salam... Lamenyer aku tak menulis sesuatu di dalam blog kesayangan aku nih.. BZ?!! mungkin juga.Yelah, sejak2 dh dpt kerja part time nie masa banyak dihabiskan untuk mencari bahan-bahan maklumat berbanding untuk mencari keseronokan.Sebenarnya dah dekat 3 hari batuk aku tak hilang2 nie. Dari sehari ke sehari hasrat nak pergi Pusat Kesihatan asyik tertangguh jer.. mula2 tu hari hujan, pastu sbuk nk siapkan artikel lah.. last2 sampai ke sudah aku juga yg terpaksa menahan sakt tekak nie sendiri,he tak perlah, esok aku dh nekad nk pg jugak PK tu. kali nie ape nk jadi pon jadilah..huhuhu erm, ape lh erk nk tulis?!! Lg 2 minggu aku nak balik kampung hantar adik aku bercti.. pas nie pon cti sem raya dh nak bermula.. sekurang-kurangnya bile dah ramai adik beradik berkumpul kat kampung tu, sekurang2nya terubatlah rasa kesunyian atok di rumah..hehehe.. Sabar yee tok, tinggal 1 minggu jer lg un balik kampung ehh.. nanti bolehah kit berbuka pose same2 di kampong... Balik kali nie, sudah pastilah bersama2 adam kesayanganku..huhuhu. InssyAllah doakan keselamatanku sepanjang perjalanan pulang dan kembali semula ke ukm...Amin!

No comments:

Post a Comment