Wednesday, September 30, 2009

Berdebarnya hari nie....

salam.... dah dekat seminggu kita semua beraya, aku pon dh 4 hari kembali semula ke ukm.. seperti biasalah, asgment + RA + thesis sentiasa menunggu untuk disiapkan. Pagi nie aku bgun taklah pagi sangat pon dalam pkul 930 pg cm tu. tp pas aku relax2 baca paper tetiba jer hati aku nie rasa berdebarnya.... apsal erk?ade orang nak masuk minang aku ker?hahaha, x mungkin cz xder sesiapa pon yg berminat kt aku skrg nih... Ya Allah aku berdoa agar hari ini berjalan dengan lancarnyalah. Elakkanlah aku,keluargaku serta kawan2ku dari segala musibahMu.. Amin... Oklah, aku nak pg mandi dlu k. Kejp g Qema dah nak sampai dr UPSI. ingt nk bawak die round2 kl pas nih,huhuhu.Harap2 seronoklah kami sepanjang hari nie........bye2

No comments:

Post a Comment