Wednesday, October 21, 2009

Aku bengang dan ade sedikit semangat berkobar-kobar...hihihi

Salam.. sebenarnya sepanjang hari nie aku rasa macam bengang semacam jer... yelah, topup aku rm30 hilang lenyap mcm tu jeer.. Dahlah kredit tu aku nk guna untok call IRDA dan settlekan pasal field kt jb bulan depan... Adoiii, tgh2 sengkek nie banyak plak masalah yg datang... APSAL ERK?!!! Entahlah aku pon xder jawapan pd persoalan aku sendiri... bayangkan sepanjang hari td aku xder sentuh langsung aku pnyer thesis dan soal selidik aku... down2 sgt2.. sebab dlm kepala aku dh banyak sgt plnnyer untuk hr nie.. Tup2 semua benda xmenjadi.. tu yg geram dan marah smacam pada diri sendiri nih..hihihi
Tapi tak per, lepas solat maghbrib tadi, mengaji kejap aku dah rasa tenang sikit.. sebenarnya akhir2 nie aku banyak sgt berfikir.. tentang thesis aku yg sempat ke siap akhir sem nie, exm, RA.. Aku harap sangat aku boleh hbiskan master aku semester nie.. banyak wei komitmen aku pada benda2 lain..yeker?!! hahahaha
Jadi malam nie aku takkan bukak ym or facebook aku.. aku nk fokus perbaiki aku pnyer thesis lagi.. semoga semangat berkobar2 aku tidak luntur malah terus mekar dan bersinar hingga settle thesis aku nie.. Ya Allah permudahkan urusanku.. Berikan kekuatan padaku.. dan yang paling penting redhailah segala urusanku Ya Allah.. Amin..
ok, tu jer kot tok mlm nie...babaiii...

No comments:

Post a Comment