Friday, October 2, 2009

kelu... kedu....sesal

salam... hr nie dah masuk 2 oktober, nampaknya masih ada lebih kurang 11 hari lagilah usia aku genap 24 tahun... Sebenarnya aku tak tahu macm mana nk jelaskan apa yang aku rasa... korang pernah tak rasa menyesal atas kecuaian korang sendiri?!!! baru2 nih aku baru jer alaminya.. semalamlah.. tu semua gara2 terlalu excited nk bershoping di jusco setiawangsa... penyesalan yg aku xakan lupa mungkin buat masa terdekat nie kot... tp sorylah apa yg berlaku memang aku xleh nak kongsikan bersama, mungkin ia menjadi rahsia diantara aku, qema n adik akulah...hahaha... sampai sekarang aku rasa jiwa aku macam kosong.. fikiran aku melayang entah kemana.Aduh, kalolah aku tengah angau bercinta buat masa sekarang niekan best,hihihi...tp yelah orang kata semua yang berlaku pasti ada hikmahnya... tp bg diri aku nk menerima keadaan yng sebenar bukanlah semudah seperti yang diperkatakan... hingga kini aku masih berusaha memujuk hati aku yang entah bilalh boleh menerima hakikat yang sebenar tentang perkara itu... ada sesiapa yang boleh tunjukkan aku bagaimana caranya nak rasa happy semula?!!! plezzz i need it...oklah, aku ingt mls nk layan rasa hati nih.aku nk siapkan kerja aku dulu k.. aku harap apa yang berlaku boleh mengajar aku tentang sesuatu perkara di kemudian hari nanti.. ok, babai..

No comments:

Post a Comment