Tuesday, October 13, 2009

Today is my birthday....24

Salam pada semua.. hari nie 13 oktober 2009.. genablah usia aku 24 tahun. Alhamdulilah, pertamanya aku panjatkan kesyukuran kerana dalam usia sebegini Allah masih memberi aku peluang untuk terus hidup,kekal sihat dan bertenaga,masih dapat teruskan stdy, masih lg dapat merasai kasih sayang daripada ahli keluarga, kawan-kawan, masih lagi mampu tersenyum dalam menjalani kehidupan seharian.. Itu pun sudah memadai bagi aku kerana masih berpeluang untuk merasai semuanya.. Syukur Ya Allah Kau masih memberi peluang kepadaku untuk terus hidup. Aku mengharapkan usia yang semakin meningkat ini dapat memberi kesedaran kepadaku untuk terus mendekatkan diri kepadaNya, sentiasa mengingatiNya dan sentiasa mengamalkan suruhanNya..
oklah, sebenarnya sekarang nie jiwa aku agak happy sedikit.. aku dah berani berterus terang,hahaha.. luculah. tp itulah hakikat yg sebenar.. sekurang2nya hilang sikit rasa beban di kepala.. mungkin sekarang aku semakin ikhlas berkawan dgn die kot.. kalo dlu aku macam lebih kepada nak tarik perhatian die, tapi sekarang aku dah tahu apa sebenarnya matlamat hidup aku yg sebenar.. InssyAllah aku tetap yakin pada jodoh Tuhan.. tahniahhh un!!!!hihihi
rasanya tu dulu kot untuk kali nie.. aku tgh dgr lgu nitrus nie.. ada harapan nk kene download.. ok, Happy birthday to me.. aku harap aku dapat habiskan semester 3 master aku nih dengan jayanya, dapat siapkan thesis dengan baik, semakin rajin, sayang pada keluarga dan kawan-kawan dan paling penting semakin aku mendekatkan diri kepadaNya.. Amin.. Al Fatihah untuk mak dan abah..

No comments:

Post a Comment